måndag, september 18, 2006

Idag jobbar jag lite.

Ha! Jag sitter på min mans jobb och hjälper dem med telefonen. Jag kom inte på mina inloggningsuppgifter men nu slog det mig vad det var. Och nu är jag här! Jag vet inte varför jag är så glad för jag vet inte vad jag ska skriva om??
Hemma håller de på med vår nya panna. Känns riktigt skönt att det blir av nu innan vintern. Nästa viktiga projekt blir väl att få upp ett staket så fort som möjligt så Melvin håller sig på tomten. Han tycker att det är rätt kul nu att gå ut själv ett slag, då är det rätt så skönt att kunna slappna av om jag inte följer med varenda gång. Hoppas det går bra med pannan. Vi hade stora problem med att få tag i en elektriker som hade tid men jag tror att det ska vara ordnat till nu.
Jag har tagit med mig en bok och det lär behövas för det ringer inte stup i kvarten precis. Har inte fått tag i Martinas nya heller. Vi har ingen bokhandel i Vellinge och den jag var i sist hade inte fått in den. Jag läser fortfarande BOX21. Tar jag tag i den nu så är den nog slut till på fredag. Jag ska vara här imorgon och på fredag också. Bara mellan 9-14, då Melle är hos sin dagmamma. Ingen lunch har jag fått med mig heller. Trodde inte att jag skulle bli hungrig,,

Inga kommentarer: