måndag, september 04, 2006

Crocodilehunter doesn´t hunt no more..

Såg på nyheterna att han Steve Irwin har gått bort. Tråkigt för hans familj, personligen var jag inte så förtjust i hans hysteriska program.
Melvin är dödssjuk, förkyld menar jag. Han har feber och är lite ledsen. Nu sover han äntligen.
Igår var vi på Bauhaus och beställde skjutdörrar till garderoben i hallen. i korridoren alltså. De var skitsnygga! Nu är jag sugen på kök också! Hade varit kanonfint att få det klart snart. Så är det bara badrummet kvar på detta våningsplanet. Badrummet som är ett jätteprojekt. Vi behöver en rörmokare som kan hjälpa oss med den biten. Vi ska flytta brunnar och grejer så det blir rätt så avancerat.
Jag är varm. Vi har 25,3 grader här nu och fönsterna går inte att hålla öppna pga blåsten.
Tur att jag har tänt en massa ljus så att vi kan få det riktigt varmt hemma ...pucko!

Inga kommentarer: