onsdag, september 13, 2006

Stolt trädgårdsmästare!

Idag när min son var hos sin dagmamma så passade jag på att rensa i en rabatt. Jag hann inte med mer än en men så blev det också väldigt tjusigt! Jag passade på att ta bort en remsa med gräs mot grannen så han slipper handskas med det, det håller nästan på att växa in i hans rabatt.
På morgonen var jag på mitt första möte med min arbetsförmedlare. Hon verkade trevlig och vår kontakt kommer nog inte alls att bli några problem. Tyckte jag var självgående och om jag ville prata med henne om något kunde jag ringa. Bra. Jag vill inte springa där var eller varannan dag och rapportera. jag ska dit i oktober och prata med en yrkesvägledare och se om de kan hjälpa mig med utbildningar som jag är intresserad av.
Moster kom och hälsade på i kväll. Hon hade massor av presenter till sin prins. En ny fin mugg, en cd skiva och ett underlägg till matbordet med spöket Laban på! Gulligt! När hon badade Melvin sen så satte hon en gul badanka i pannan på honom, såg hysteriskt roligt ut. Ska se om jag får in en bild på det sen. Jag har inte så lätt för att blogga bilder längre. Varför vet jag inte.
Min kära make är och jobbar hos sin chef som håller på att bygga på sitt hus. Melvin somnade med tårar i ögonen. Bäst på att natta är ju pappa....Hoppas att han hinner hem så han kan natta mig. Jag är dödligt trött. Får dricka en kopp kaffe tror jag.

Inga kommentarer: