söndag, oktober 08, 2006

Allt som vanligt igen.

Min man är hemma igen, likaså hunden. Som det ska vara. Jag och Melvin var hos Petra större delen av dagen. Vi hade med oss goda bullar som vi fikade på. Melvin fick en kasse med kläder med sig hem idag. Tur att vi slipper köpa allt till honom, det krävs en hel del kläder till en ett och ett halvt åring. Istället tänkte jag åka till IKEA imorgon (känns inte lika kul som förr) och köpa en ny säng åt honom. Tycker att det är dags att han får en lite större säng nu. Vi får dock se hur det blir med den saken ty jag ska på anställningsintervju. De hade skickat mail till mig nu i helgen och jag svarade på det sent i går kväll. Idag ringde de och ville att vi skulle träffas. Känns kul att få komma till första intervjun. En av många antar jag. Men jag kan nog tänka mig att ta/få detta jobbet. Vill verkligen komma igång och det känns inte som om jag vill välja och vraka nu utan bara börja jobba..!

Inga kommentarer: