måndag, december 04, 2006

SJ SJ gamle vän!

Jaha så var man löntagare igen. Vilken dag! Massor av information i flertalet timmar. Huvudvärken låg och mola hela tiden. Alvedon medtages i morgon! Köpte även ett busskort efter dagens slut då jag inte tänker ta bilen till jobb. Skyndade mig hem efter jobb, gick en lång lång runda med Tim (djurmisshandel) och när jag kom hem så hade de andra kommit hem och lagade middag åt oss. Det blev inte så bra. Men men, nu är det andra bullar. Allting är inte så bra längre. Inte heller lönen. Jag vet inte varför jag utsätter mig och min familj för detta. Vi kommer inte att tjäna speciellt mycket på att jag ska vara borta dagar, nätter och få konstig mat serverad. Men jag antar att man måste jobba. Eller?
Jag höll på att somna när jag nattade Melvin. Det blir nog en tidig kväll ikväll.Maken är hemma hos Dan och kollar på nån hockey eller nåt. Jag har en massa papper att fylla i. Ska till läkaren imorgon. Kissa i mugg.Undrar om man ska bli stucken också? Prova ut uniform ska vi med. Tänk att det ingår byxkjol i sortimentet!! Tufft.
Igår gick vi på byn för att mysa lite bland tomtestånden och då menar jag marknadsstånd inget annat! Men där var ju inga! Skräp rent ut sagt! Jeans och handväskor ungefär. Blev riktigt besviken och ångrade att vi inte åkt in till Malmö istället. Det var första och sista gången vi gick i Vellinge på första advent. Jag ville ju gynna kommunen men icke! Nu ska jag gå och kolla lite i Paradisasken...

Inga kommentarer: