onsdag, februari 28, 2007

Reserv.

Sitter fortfarande här. Typiskt att när de väl kommer till jobbet så har all ilskan runnit av en och de får inte vad de förtjänar. Men jag gick upp och sa till Tonny och han himlade med ögonen som om att han höll med om att det var slarvigt. Nu har jag fått en konstig tur i helgen, jag börjar vid sex på lördag kväll, alltså arton om man ska vara riktigt petig, sen slutar jag vid sjutton nästa dag. Sen är det bara Melvin som gäller. Det ska bli riktigt roligt att få gå med honom till nya dagiset nu de närmsta dagarna. Idag ska jag hämta honom tidigt. Och laga något gott till middag till min family, som bara äter helfabrikat när jag är borta.
Jag sitter reserv just nu men funderingarna lutar åt att jag snart ger upp. Det allra bästa med detta är att jag får träffa mitt barn idag. Annars skulle jag inte alls fått se honom. Puss lille vännen!

Inga kommentarer: