torsdag, april 05, 2007

Tur!

Nu är jag på plats, redo för ett riktigt bloggmaraton. Eller vad annars kan man hitta på en hel dag på SJ? När jag tittar på skärmen ser jag att den skulle behöva rengöras, liksom de flesta andra skärmar här inne. Jag har ju lite svårt för skit.
Idag körde jag Melvin till dagis, därefter tog jag bilen hit. Allt för att komma hem så tidigt som möjligt. Jag fick höra av Lynn att det var löjligt billigt att parkera vid Anitas fik så jag tänkte testa och se om det var ledig där nere. Jodå en liten liten ficka gjord för en Mini. Men jag tog den platsen fast ändan sköt ut mer än vad den fick. Gick till biljettautomaten och skulle lösa biljett men fick tji. I automaten låg nämligen en biljett som gäller till tisdag nästa vecka. Utlöst av någon för en krona. Inte nog med det. När jag lagt biljetten i bilen så kom föraren till bilen framför och frågade om jag ville flytta fram en bit så jag stod lagligt. Så nu har jag parkeringsplats hela dagen för en krona helt lagligt. Annars för jag betala 110 pix. Bra va.
Tänkte gå och handla frulle på Espresso House vid nio. Ring om ni ska med.

Inga kommentarer: