onsdag, april 04, 2007

Påskpyntet?!

Tim har just kommit innanför dörren från sin utflykt. Han och polaren Kenzo har varit på stranden och lekt. Det blev tydligen lite vattenlek också. Nu ligger han snällt på sin matta och tar igen sig.
Melvin ligger snällt på sitt rum och sover. Vi måste nog dra ner lite på middagssovandet för han är lite svår att lägga om kvällarna. En timme kan nog bli lagom. Imorgon är han ett av sju barn på dagis. Känns ju bra. Alla andra utom vi sju har ledigt. Men men, alla har det inte lika bra, jag får i alla fall vara ledig lite i påsk. Och idag blev det bestämt att vi åker till syrran på fredag. Hon har varit så duktig och tagit reda på grejer som vi kan ta Melvin till. Ska bli skitskoj och få se hur hon bor.
Imorgon sitter jag reserv för första gången. Får väl ta med mig Isprinsessan, hitta en soffa och bara sträcka ut mig.
Åh, kom just på att jag inte tagit fram något påskpynt i år. Jag har ju lovat Melle att vi ska klä riset. Får väl köpa ett ris på Gustav imorgon och ta med hem....

Inga kommentarer: