måndag, juni 18, 2007

Jodå, jag ficken sådan unge.

Är duktig och håller på med ugnen. Den är väldigt skitig må jag säga. Såpa och värme sen ska det vara väck. Kalkar av den stackars vattenkokaren också.
I dag började Melvin redan hemma med tjatet om att inte vilja gå på dagis. Himla jobbig påg. I helgen har han varit riktigt trotsig och till och med lagt sig på ICA golvet och bara vägrat. Jag fick lyfta ut honom i jackan. Är det klokt? Trots allt är han en riktig goding. Han går väl igenom något så det är väl bara till att vänta ut honom. I morse vägrade jag bli arg på honom utan jag var bara mjuk hela tiden och till sist fick jag i honom nästan hela frukosten. Tur man började i tid. Normalt så har man kanske inte så mycket tid på sig på morgonen utan allt är inrutat i ett shema och spricker det så spricker allt annat också. Det är alltså ännu en positiv sak med jobbet; ofta börjar jag inte förrän på eftermiddagen så morgnarna kan vara rätt så slappa.
Jag har hundra saker att göra idag, jag vet inte riktigt vilka jag ska välja ut att prioritera...En blogg var jag bara tvungen att göra.

Inga kommentarer: