torsdag, juni 28, 2007

Sommaren är kort.

Det mesta regnar bort...Den här bilden tog jag i somras...! Är det höst nu måntro?
Jag fick faktiskt gå in och jobba på ett tåg igår. Det var två stockholmare som inte behagade dyka upp så jag fick ta bistron på deras tåg. Vi kom inte iväg från malmö förrän en timnme efter avgångstid pga någon utanför Lund som inte tyckte livet var kul längre. Men sedan bar det iväg, jag hjälpte till Nässjö sedan vände jag och åkte hem igen. Kom hem en kvart efter jag skulle slutat så det var ingen direkt övertid.

Nu sitter jag och dricker kaffe, hade tänkt mig att köra iväg och handla den där bädden till hunden. vet inte vad jag ska satsa på. han är ju en knashund som ofta ligger raklång på rygg och sover så jag vet inte om korg passar honom så bra. nu menar jag ine korg korg, utan något skålformat. få se vad som finns. jag är i alla fall riktigt trött på hans mattor som ligger överallt och är fulla med hål. Något avtorkbart hade inte varit fel..
Åh, de har utlyst en fototävling för SJ anställda...jag är lite sugen på att medverka...Får väl packa ner kameran.

Inga kommentarer: