måndag, juli 09, 2007

Hur gör man?

Fick äta själv igår. Det är inte så kul att gå på restaurang själv så det fick bli ett hak..igen. Hak serverar inte nyttig mat. Jag känner mig uppsvälld och äcklig. Skulle tagit en sallad från något annat hak istället!
Min man ringde på kvällen och saknade mig. Jag saknade honom med. jag trivs bra med mitt jobb nu men jag kommer aldrig vänja mig vid att vara borta så mycket från dem. Den delen känns inte bra. Varje gång jag är i Stockhol tittar jag på min videoinspelningar på telefonen med Melle. Han är ju för gosig. Jag vill inte missa allt med honom. Men till hösten går jag ner i tid och det blir nog mindre bortanätter, men å andra sidan så får jag nog kompensera de pengarna med att jobba extra på min fridag. Det blir aldrig riktigt bra...Måste jobba.

Inga kommentarer: