tisdag, januari 29, 2008

lite av varje.

Kommer från Falun. Har varit där i natt. Nu ska jag snart hem till min gosiga familj. Sov från åtta igår till fyra i morse. Det gäller att passa på.
Såg på CDON precis att de hade två Alfons böcker för 99:-. Det är ju superbilligt. Och snart fyller knodden tre så det kan ju inte bli bättre. Tre år, det är ju inte klokt att det är så längesedan han kom till oss. Jag tyckte så synd om honom på BB. Att komma ut i denna hemska ljusa värld från magens lugn. Det har varit en fantastisk resa hitills. Jag saknar honom fortfarande varje gång jag är på överliggning. Han är ju så supermysig.
Vi var jju ute och åt i lördags, jag och min make. Vi åt naturligtvis oxfilé när vi var på St Marcus Vinkällare. Det var jättefint där nere. Det enda vi pratade om var Melvin, vårt hus och det nya barnet. Men det är svårt att tala om varandra om annat när man är gifta och lever ett vardagligt liv ihop. Maten var i alla fall god och vi var hemma igen vid halvelva tror jag. Syrran satt barnvakt. Vi skickade inte iväg dem i Halmstad utan sparar det till en helg med lite bättre väder.
På söndagen testade jag och Melle hans nya radiostyrda bil. Pappisen var och jobbade. Det blev mest jag som körde. När han väl ville tog batteriet slut. Vi fick ladda så fick han köra lite senare.
Nu på fredag åker jag till Stockholm och börjar inte förrän 13,30 så innan dess blir det fika med Anna. Det blir kul! Nu måste jag snart börja jobba här. Hoppas hoppas att de inte blir så mycket servering i första klassen på vägen hem idag.

Inga kommentarer: