söndag, januari 20, 2008

Som en prinsessa..

Idag när mitt tåg rullade in på plattformen i Malmö så stod det två gentlemen där och väntade på sin mamma/fru. När allt jobb var avklarat fick jeansen åka på och iväg bar det till restaurang. Höllviken. När vi kom hem så blev det glass med varma blåbär med kaffe. Snacka om att vara bortskämd! Och lyckligt gift. Nu har jag varit ute med hunden, nattat barnet och strukit tvätt och min man har redan lagt in alla räkningar. Tur vi får vår bonus från sj den här månaden för så här tufft har vi aldrig haft det tror jag. Bonusen hade nog annars kunnat täcka upp kostnaden för en semesterresa för hela familjen. Men man får ju prioritera. Dyrt hus i Vellinge eller semesterresor!?
Imorgon är jag och Melle lediga och ska lata oss. Vilket vi redan gjort i en vecka nu eftersom han varit sjuk igen...På tisdag ska jag på utbildning, sen är det Stockholm en sväng på onsdagen till torsdagen, ledig igen fre,lörd och sönd....ja det blir ingen tuff vecka precis..

Inga kommentarer: