måndag, april 14, 2008

Bygget är i gång!



Vilken helg! Min man har varit jätteduktig och påbörjat bygget av nya däcket. Det har gått över förväntan och han har faktiskt kommit en bra bit på vägen. Han har också haft god hjälp av en liten liten snickare.
Nu har jag lämnat ungen på dagis, sen körde jag och tvättade den räliga bilen. Nu är den lite bättre. Är lite hängig för jag har haft en snarkande liten kille brevid mig i natt. Hans förkylning vill inte alls ge med sig. Tvärtom, den verkar vara aningen sämre nu än i helgen. Jag skulle vilja köra och kolla på nya utmöbler men vi får se om jag orkar. Hulténs katalog med massor av snygga utemöbler kom igår. Vi hittade grejer där i som vi gillade kan jag lova..
Har jag sagt att min syrra äntligen ska flytta? Hon bor i Halmstad nu och vi har saknat henne enormt mycket, även hennes vänner. Nu äntligen har hon bestämt sig för att Malmö är där man ska bo. Vi är mycket glada!

Inga kommentarer: