torsdag, juni 05, 2008

Kort vecka.

Anna var vänlig nog att påminde mig om att bebisen i rutan var borta. Jag fick lov att ta bort den helt kände jag.
Jag tvingade iväg mig själv en sväng till Toy´s igår. Elin & Albin ska ha kalas imorgon och Melvin är ditbjuden. De kan bara placera mig i en stol under ett träd så ska jag nog kunna klara mig själv ett par timmar. Just nu händer det inget speciellt här hemma. Jag känner mig ganska negativ till allt och tycker att det är orättvist att mitt barn inte vill komma ut till oss. Min svägerska ringde lite försynt igår och undrade hur det gick. När hon fått detaljerna fick jag veta att hennes syster som väntade en pojke precis som jag, nedkommit med sin guldklimp. Allt hade gått bra.
Idag ska jag till barnmorskan, undrar om hon ska komma försent som vanligt.
Imorgon är vi lediga tillsammans, det gillar jag (fast jag inte får vila mig något nämnvärt).

Inga kommentarer: