torsdag, november 06, 2008

Ännu mer pyssel.

Då var Melvin äntligen friskförklarad i sina små söta öron, känns ju bra så han inte går och blir ett öronbarn. Efter örondoktorn åkte vi till Hököpinge och hem till Petras julkortsverkstad. Melvin donade något med pysslet men tyckte väl egentligen inte att det var något för honom. Själv fick jag lov att utan barn bege mig till Svågertorp för att handla filttyg till min paketkalender som skall tillverkas, jag känner mig spänd över hur detta skall sluta. Det känns roligt med ett projekt som Melvin kommer bli glad över. Mitt andra julprojekt är att hitta 12 små klappar till min make som han ska få öppna i december, önskar nästan att han var en kvinna....Förslag emottages tacksamt. im orgon blir det kalas hos kusinen som blir 5!

Inga kommentarer: