onsdag, december 10, 2008

Första klapparna klara!

Eftersom Ludde inte ville sova så bra i förmiddag så beslöt vi oss för att åka in till stan och påbörja julklappsinköpen samt hämta korten jag framkallat. Fast det fick vi inte. Hämta korten allstå, man skulle vänta ett dygn efter man fått "färdigmailet". Det läste väl inte jag. Jag ville bara hämta dem. Julklappar handlade vi i alla fall. Mest till alla barn. Hittade en fin till min man också. Har rätt så bra koll på klapparna i år och mår alltså inte lika dåligt som föregående jular. Ludde var så himla supersnäll hela tiden . Han satt mest och skrattade i vagnen och åt lite på någon klapp han hittade. Han var ett charmigt sällskap. Vi köpte ljus att sätta i trädet vid brevlådan. Jag ser fram emot att få upp det. Kommer troligen att bli ett riktigt lyft för hela gatan. I morgon blir det pepparkaksbak hemma hos Petra. Nu måste jag titta på Greys och kela med katten som bara kurrar och kurrar...

Inga kommentarer: