söndag, december 21, 2008

sömnig söndag

Medan Melvin och hans pappa plaskade loss på Vanningen idag åkte jag och Ludvig iväg till Jägersro Center och fixade lite med några ärenden. Vi åkte snabbt hem igen och fick i oss lite lunch innan Jörgen ringde och behövde starthjälp. Det där batteriet är inte att lita på längre. Tur att jag och Ludde tog rätt bil idag.
Just nu funderar vi på vad vi kan hitta på att göra fram till tolvslaget på nyår. Ett spel hade varit kul. Vi är inte så uppdaterade så vi har ett modernt playstation att köpa något roligt spel till. Ett gammalt xbox står och dammar men jag tror inte att det går att köpa spel till det längre. Min make fick det för en tre fyra år sedan och sen dess har det bara stått...Jaja, det var inte det jag skulle säga men något att underhålla oss med så vi inte somnar hade varit bra.

Inga kommentarer: