onsdag, januari 14, 2009

Rallykalle!


Jag vet inte vad min man ville åstadkomma med detta men var jag missnöjd med rabatten innan så vet jag inte vad jag ska känna nu..?! Gissa om jag var förbannad när jag körde till dagis! Lera på hela vår gata! Jag menar bara för att vi kan köra där om vi vill så behöver man väl inte köra värsta Tractor Pulling där??! Jag ska skicka över en bild till hans office så han kan ha den som bakgrundsbild på datorn.
Jag bakar bullar till Melvin och Tristan. Idag skall de få leka ett par timmar hemma hos oss. Melvin tycker att det är så himla skoj med kompisar hemma. Det är skönt att han blivit så avslappnad, nästan hämninglös. Jag föredrar BusMelle framför MesMelle, men jag kan fortfarande se att han är ett knippe lugnare än sina kompisar...skönt det med, vi kommer nog få vår beskärda del av bus, stoj och pojkstreck med två huliganer i huset.

Inga kommentarer: