måndag, juni 08, 2009

Dagen ris går till.....

det är här grejerna skall hända i sommar...!


Ser att Elgiganten har kampanj på de kameror jag tittar på just nu. Sugen. Vet inte hur göra?!

Har jobbat i helgen, vi blev en aning sena igår och jag blev utskälld av en man som missade sin anslutning och fick vänta en timme till nästa tåg. Det är ju tråkigt när vi blir sena och folk brukar oftast förstå att det inte är vårt peronliga fel när sådant händer. Den här mannen förstörde i alla fall hela min tur genom att skrika så mycket på migatt jag fick hans saliv i mitt ansikte. Då gick jag och sa att nu får det vara bra. Då skrek han ännu mer och kallade mig fegis och bad om mitt namn (som jag har på en skylt på bröstet). Idag får han dagens ris av mig. Det får även damen som stod bakom och stank av någon jäkla skitparfym hon köpt av polackerna på Möllan.

Annars är det bra; lillebror blir ett imorgon. Jag vet inte vad jag skall bjuda på. Vi tänkte grilla hamburgare kanske. Det blir nog hursomhelst inget utesittarväder....

Inga kommentarer: