lördag, oktober 24, 2009

Hurra.

Igår hade vi Petra och hennes familj över på middag. det blev helstekt kalkonbröst, ugnsstekta potatis och rotsaker samt jättegod bea. Till efterrätt gjorde jag en chokladpudding, det passade med alla barn som lätt blir kräsna när det blir för avancerat.. Det var mysigt att ha dem här. Petra passade på att gulla mycket med Ludde vilket gjorde mig ganska barnledig hela kvällen.
Idag ska jag åka och jobba. Jag har en lång jobbehelg framför mig. Kommer inte hem förrän sent imorgon kväll. Men sen så är jag ledig må, ti och on så det jämnar ut sig. Jag jobbar så få dagar så jag har bett om att få gå upp lite i tid efter årsskiftet.
Idag fyller min brorsa år. Passar på att gratta här och nu ifall det ine blir av under dagen: grattis lillebror på din dag vi ses nästa helg!!

Inga kommentarer: