söndag, oktober 25, 2009

Lyx i överflöd.

Vi kom till Norrköping 15,30 igår. Jag chekade in sen tog jag en promenad på stan. Medans jag går där för mig själv kommer det ett sms från Melina att den som vill träffas nere i lobbyn för att gå och käka pizza lite senare. Det kände jag med en gång att jag ville. Normalt är jag lite ensamvarg på våra överliggningar men hungrig började jag bli och det är inte jättekul att äta ensam. Jag tar vara på varenda sekund att vara ensam och ladda mammabatterierna. Jag köpte mig en skjorta och ett linne sen bar det hem igen. Vi hamnade på en grekisk trevlig restaurang där det blev öl och pizza. Sen ville de andra vidare till en liten pub nära hotellet. Jag tänkte dra mig hemåt men blev snabbt övertalad at följa med. Vilket var fantaskitskt roligt!! Vi skrattade och hade så roligt tillsammans att jag fick ont i mina käkar! Mycket gott betyg. Jag kom ändå hem vid nio och fick laddat mina batterier. Inte nog med det, jag har fått en hel timme till godo i natt. Vid 12,30 åker vi mot Malmö igen och sen fortsätter turen tills vi är klara vid 22,00 ikväll. Det är en riktigt lång tur och mina barn får jag inte träffa förrän i morgon bitti. Min snälla man har inte haft lika kul; Ludde vaknade vid nio igår och somnade inte om förrän vid halvett i natt. vaknade igen kvart över fem imorse. Pigg och glad! Jäkla buse...

Inga kommentarer: