söndag, november 01, 2009

45 meter rakt upp!

I kväll ställer jag väckarn på 03,30. Ska på utbildning i Stockholm, det var tydligen billigare än att skicka oss till Lund. Jag ska hem igen samma dag. Det blir drygt att åka tåg upp och ner samma dag. Jobba är ju en annan grej. I fredags var vi hemma hos Petras familj och hade fredgsmys, Melvin stannade kvar över natten. Igår var de i stan och åkte jättehögt Pariserhjul! Jag kan inte fatta hur Petra fick upp honom i det!? Jag vill att hela familjen åker tillsammans en kväll framöver. Igår var vi hemma hos styvmodern och brodern och firade lite födelsedagar. Vi fick god mat och gott vin. Och jag fick faktiskt ett par flarror med mig hem! En berlock till mitt Pandoraarmband fick jag med. Armbandet har jag dessvärre fått lämna in då oxideringen försvann på någon vecka bara... Min man konstaterade nyss att vi inte kommer att få ses förrän på torsdag. Möjligtvis om jag kliver upp någon morgon innan han hunnit iväg till jobb, vilket inte är helt omöjligt..(ludde). Var det inte idag Lynn skulle komma hem från sin semester måntro...? Det blir kanske lite promenader i veckan.

Inga kommentarer: