onsdag, november 04, 2009

Home alone.

Nu kan jag både släcka en pågående eld samt rädda en människas liv med hjälp av HLR. Kursen de skickade oss på i måndags var väldigt bra, men det var drygt att åka upp och ner samma dag.
Just nu köar jag hos Glocalnet för att säga upp vårt mobila bredband. Det måste bli lina igen. När man brukar ringa deras support är där nästan aldrig kö men när man skall säga upp något får man vänta i evigheter..(nu är det klart, tog 30 sekunder)
På söndag är det fars dag, jag funderar på att köpa en rakapparat till min kära. Mest för att han inte skall "skägga" våra barn. Melvin säger att han skäggas när han har stubb och skall pussa dem. Annars får jag nog påstå att hans stubb blir väldigt snyggt. Hela han är ju snygg! Han körde barnen till dagis vid åtta och jag är hemma för att städa och plocka undan lite, jag är så trött bara....Börjar sent idag, slutar jättetidigt imorgon. Skönt.

Inga kommentarer: