söndag, november 15, 2009

I survived!

Ja, jag har överlevt min stora operation!! Tjohoo! Jag vaknade igen. Jag tycker narkos är lite läskigt, men de lyckades återigen ta mig tillbaka till jordelivet. Jag är lite öm och så men annars känns det bra. Är duktigt omplåstrad, min snälle man hjälper mig att tvätta håret så att det inte blir blött i såret. Som verkar vara hur stort som helst. Det skall bli spännande att se på onsdag då jag åker tillbaka för omplåstring. Just nu känner jag mig rätt hängig och jag vet inte om det är operationen eller en förestående förkylning som är boven. Annat kul är att familjen åkte iväg och skulle kolla lite mediamöbler att hänga under tvn igår. Det hittade vi inte men ett nytt soffbord och en ny matta fick vi med oss hem. Idag fixade mina man också en ny snygg möbel. Den hittade vi på IKEA. Den har vi hängt upp idag och det blev snyggt som fan. Ska bara köpa lite lull lull och sätta ovanpå så blir saken biff.

Inga kommentarer: