onsdag, november 18, 2009

Stygnen är väck!

Idag tog de stygnen från mig. Jag räknade dem till upp emot 30. Jag fick se hur jag ser ut. Ja, jag var kanske inte så vacker innan men fan vad jag ser ut nu. Stort ärr längs med örats framsida långt ner på halsen. Jag måste försöka ta ett foto på det så ni får se vad de gjort med mig. Med tejp, ärret vill ni inte se tro mig. Jag fick också en veckas sjukskrivning till för jag känner mig trött och har fått ont i örat. Speciellt när jag äter. Vilket jag ju aldrig klan låta bli att göra, annars hade det ju kunnat vara en bra lösning..I helgen fyller min bror år och jag ser fram emot ett kalas att gå på. Bara den lille blir frisk snart. Ludde har haft feber sedan måndagens kväll och i morgon får jag nog ringa vårdcentralen om det ej gått ner.
I dagarna har jag och min man till 90% beslutat oss för att vi vill fira jul i vellinge, det är så längesedan sist. Det är så skönt att softa hemma. Vi tänker se till att barnen får göra något roligt på dagen i stället...tycker Ni vi verkar knäppa som vill vara ensamma? Eller inte ensamma, bara hemma, den som vill komma är hjärtligt välkommen...Grays NU!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Vad har du blivit opererad för? Låter otäckt! Hoppas det läker snabbt och att Ludde snart blir feberfri.

Unknown sa...

jag hade en liten (som blev större) snäll tumör bakom högerörat. Nu är den borta och kommer inte att ställa till några framtida besvär..Ludde är från och med i dag feberfri, härligt att få tillbaka min älskade Vildbatting!