onsdag, november 25, 2009

Vetevärmare, min bästa vän.

Jag och Petra tog en frukost på stan i morse. Kändes väldigt lyxigt. Såklart sprang jag på Lotta, en morsa på dagis. Henne har jag sprungit på förut när jag borde vara på jobb eller ta hand om mina barn istället för att lämna dem på instution och gå och fika. Lotta är bra. Jag är ju förresten sjukskriven och frukost måste man ju ha...!
Vi hämtade mitt armband på Pandora. Jag fick ett nytt faktiskt. Jag är nöjd med det. Synd bara att oxideringen försvinner så snabbt igen..Jag kostade på mig ännu en berlock.
Jag vill sy vetevärmare till mina barn. Jag vet inte hur jag skall få fram ett bra mönster. Hjärtan är ju fina och söta men det är ju två tuffingar jag har. Dinousaurie kommer inte på fråga men kanske en sköldpadda? Imorgon står det fönsteputsning på listan. Jag har ju egenligen en putsare men om jag har tid och lust tar jag dem själv. Insidan hinner jag säkert med sen kan han ju få ta utsidan på måndag. Vi får se, jag brukar få upp farten när kidsen är på dagis. Idag har jag även hunnit med att storhandla och dammsuga. I helgen ser det ut att det blir middagsbjudning igen..hos oss alltså. Julians familj vill komma. De är alltid välkomna.
Undrar när julkänslan skall infinna sig, jag är inte alls sugen på några stakar i helgen......

Inga kommentarer: