onsdag, december 02, 2009

dinovärmare

Äntligen verkar Melvin vara frisk idag. Jag har längtat efter att han ska bli normal igen. Vi har firat på Farmor ida´s cafe på Vellingeblomman. Vi behövde ändå handla mat åt Tim så det passade bra. Det var helt spikat där inne men vi hade tur och någon lyfte när vi kom. Vi köpte lite tomtar, jag tycker alltid vi har för lite varenda år när jag packat upp allt.
Surfade lite på vetevärmare för barn precis. Tror ni inte de hade dinousaurier på bluebox.se!? Så typiskt, det betyder att jag måste beställa därifrån istället för att ge mig på något som förmodligen kommer sluta i katastrof. Jag tänkte att det skulle bli roligt att hantverka lite men jag tror barnen kommer att bli rädda för resultatet faktiskt. Det blir nog bäst att köra säkert och köpa färdigt..

Inga kommentarer: