söndag, januari 17, 2010

Dålig men söt webcambild.


Lillebror sitter och knaprar på ett äpple här bredvid i soffan. Mele sitter i sovrummet och spelar PS2. Jag väntar på farfar som ska komma och avlösa mig. Jag skall nämligen iväg och jobba idag. det var ett tag sedan sist. Kommer hem imorgon. Sen resten av veckan ska jag jobba mest hela tiden. Helgen har gått förhållandevis snabbt trots att gubben inte är hemma. Visst saknar jag honom men vi har klarat oss bra här utan honom. Tim är på utlåning och det är ju a och o för att det ska funka. Igår fick Melvin åka och se Disney on Ice! Han hade tyckt att det var jättekul. På kvällen sen lagade vi mat med min syrra. Meningen var väl att hon skulle sovit över men det blev varken film (vi hade glömt att hyra) eller mer vin än det vi drack til middagen så vi såg ingen mening med det. Mina barn sov till strax efter sju idag och för mig är det lyx. Det är var jag begär. Senare idag skall Melvin på kalas till tristan som fyllt fem, tänk att de blir 5 i år! Tänk att jag har haft Melle, min fågelunge i fem år! Än så länge har jag inte glömt bebistiden med honom......underbart att få tänka på ibland. Nu hör jag otsteg på ovanvåningen. Han kryper under grinden den lille spjuvern!

Inga kommentarer: