måndag, januari 04, 2010

Ja god fortsättning då.

Nyåret firade vi in med Petra och hennes familj. Vi hade fantastiskt kul och jag dansade massor! Min Melvin var uppe till över tolv, det hör inte till vanligheten kan jag säga. Vi åt och drack gott. På Spotify gick mest 80 tals dängor hela kvällen. Vilken bra musik man gjorde på den tiden!
Halvett gick Jörgen iväg för att natta Melle. Han kom aldrig tillbaka. Petra, Björn och jag satt uppe ytterligare en timme innan vi gav upp. På morgonen var det jag och Ludde. Sju klev vi upp...eller var det kanske åtta, jo det tror jag nog. På eftermiddagen hade min syrra bjudit in på middag så det såg vi fram emot. Innan dess låg jag apatisk i soffan hela dagen. Middagen blev lyckad, det blev både god mat och trevliga männsiskor därvid. Min lillebror Simon var där, syrrans granne och Patrik, en god vän var där. Och fem hundar som alla kom överrens.
I går jobbade jag för första gången på väldigt länge. På tåget fanns Anna, försökte prata lite med henne men där var så mycket djur så jag höll mig undan. Lite fick vi dagt i alla fall. va fan hur hände detta?? Alla mina ör har blivit highlightade. Märkligt. På kvällen åt jag och mina kolleger indiskt och det var så jäkla gott! Mmm. Min jacka luktar superilla bara. Den hänger ute i minusgraderna nu. Hoppas den repar sig annars får jag tvätta den.
Imorgon skall jag träna. Är det klokt vad man utsätter sig för??! Det blir nog första och sista gången det här året men det ska bli skönt att få det avklarat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med träningen ser jag fram emot att höra hur det gick!Många pussar till söta familjen från Moster!