söndag, januari 24, 2010

Snacka om att JOBBA!

Snacka om att jobba! Do not ever klaga på era jobbehelger om ni inte jobbar som jag denna helg: borta 24 timmar mellan fredag och lördag och idag söndag borta 14 timmar!! Jag är duktig! Och lite trött faktiskt. Ludde är snörvlig där hemma. Har hjälpt honom under natten.Klev upp klockan fem, käkade en snabb frukost och gick ut med hunden. Hunden var helt vimmelkantig och undrade varför han behövde gå ut i -7 grader när han inte skulle iväg och jobba.. Nu sitter jag i Stockholm och väntar på att få åka hem till de mina. Imorgon skall vi vara lediga och vårda Ludde. Sen blir det simskola. Melvin är skitduktig. Duktigast av alla skulle jag vilja säga, utan att överdriva. Imorgon får jag inte vara med och titta...trist. I veckan skall jag unna mig lite nya träningskläder tror jag. En skön tröja och ett par dojjor. Sen kommer jag att vara snyggast på gymmet. Och tjockast. Men det ska vi ändra på!

Inga kommentarer: