lördag, mars 20, 2010

Jag saknar min dator.

Usch, vad sur jag är. Jag har fått nya skitturer hela helgen som jag dessutom inte visste om innan jag kom till jobbet igår. Min dator där hemma vill inte längre så jag har inte kunnat gå in och kolla det heller....jaja det är bara till att bita ihop. Jag hade ju precis en veckas ledigt så jag får ta detta helt enkelt. Hoppas jag aldrig mer får sådan lång ledighet, det har varit ett rent helvete. Jag har haft så mycket dåligt samvete över att jag inte skurat huset med tandborste. Allt jag gjort är att hålla undan lite tvätt och hundhår med dammsugaren. Längre ledighet bäddar ju annars för att man ska kunna fixa med sånt man inte hinner med annars men jag har fanimej inte orkat. Jag tror vintertröttheten är borta men vårtröttheten slagit till....
Idag får jag inte träffa min stora pojk för han ska nämligen iväg...hela natten. Först till Hugos fem års kalas och sedan till Gittan för att ha lite mysigt med bio och annat skojs..

Inga kommentarer: