onsdag, mars 10, 2010

Nu är det klippt igen!

HJar blivit förkyld igen. Fast igen och igen det är faktiskt ett tag sedan om jag tänker efter.
Idag ringde de efter mig på jobb, Ludde verkade ha ont i sitt öra. Pappa körde och hämtade. Istället för att ringa vårdcentralen körde han dit. "Jamen du måste ringa innan du kommer hit."
Jörgen: "Jamen nu gjorde jag inte det." Han fick en tid minsann! Och Ludde hade dubbelsidig inflammation. Lätt. Fick kåvepenin. Smakade Mmmm berättade Jörgen.
Jag vill ju träna! Inte var sjuk nu heller. Nya bodypumpen verkar rolig. Testade ett pass i måndags. Med snoret. Få se om jag kan klämma in ett pass mellan kalasen nu i helgen. Kalas fredag för släkten och på söndag för polarna. Ingen aning om vad vi skall äta. Tänkte testa kalkon men det verkar lite avanserat nu när jag har en liten sjukling och dessutom hittar vi ingen kalkon. Jag får samla in alla till hösten istället. Kanske finns fler kalkoner till min födelsedag? Imorgon skall jag försöka baka om Ludde är snäll och tillåter att jag håller till i köket. Det blir ingen tårta för Melvin gillar ju inte det. Tänkte göra en cheesecake, och ett par bananchokladmuffar och en liten småkaka. Nu skall jag slänga mig i soffan. är helt slut efter denna långa dag med jobb jobb jobb och en tripp till Burlöv Center för att avsluta presentinköpen.

Inga kommentarer: