torsdag, april 01, 2010

Vårruset

Idag har jag börjat denna underbara morgon med att springa. Jag har inte tränat på ett tag så jag kände att något måste göras. Eftersom jag lämnade barnen tidigt så fick det bli en liten vårjoggingrunda. Min första för i år. Tog det mycket lugnt så kroppen får vänja sig men jag måste säga att det gick förvånansvärt bra! Nu har jag ätit en nyttig frukost och bläddrat lite i tidningen samtidigt som jag fixat lite lunch att ha med på jobb. Pasta, pesto och hot korv. Skitgott och superenkelt. Börjar vid tolv och slutar tolv timmar senare. På hemmaplan. Tar bilen in till stan så jag kommer hem snabbt och lätt inatt. Imorgon hoppas jag på att få hunnit med lite fönsterputsning och trädgårdsarbete innan det är dags att ta sig till jobb. Och ungarnas påskäggsjakt förstås. Den har jag tid på mig att planera för idag....

Inga kommentarer: