måndag, april 05, 2010

Bagaren.

Jag hittade ett recept på baguetter som verkar enkelt. Testar det just nu. Hoppas det blir gott. Påsken har varit snäll mot oss, vi har inte ätit speciellt mycket godis varken jag eller min man. Annat är det med barnen men de springer de lätt av sig, nu är de ute i trädgårde och hjälper pappa med vårstädningen. Det borde jag också vara men jag tycker det är lite kallt, dessutom bakar jag och skall snart köra och handla. Idag ska vi ha farfar på middag. Jag hittade ett annat lätt recept på någon krämig kycklinghistoria med apelsinsmak som jag tänkte prova.
Nästa vecka har jag bara en utbildning på onsdagen som jag måste gå, annars är det ledigt till på söndag. Hoppas jag tar tag i saker som jag lovat så länge nu. Fönster och trädgård är ett måste!
Nä, nu får jag köra, tänkte öven hinna med att baka ett lass kanelbullar idag!

Inga kommentarer: