tisdag, juni 08, 2010

Förberedelser

I dag har jag varit och fixat sista presenten till Ludde som blir 2 imorgon. Jag älskar att köpa presenter till mina barn! Just nu sitter jag och eftersvettas efter min och Lynns runda. Vi skulle gå men sprang säkert 2/3. Jag hade nog orkat hela om jag varit klädd efter aktivitet. Trodde vi skulle gå..Måste komma ihåg att köpa presentpapper till allt bara. Mycket papper måste vi ha!
Vi är lediga allihop imorgon. Hoppas vi kan göra något mysigt, allt beror på vädret. Försöker ringa min svägerska för att säga att vi tar kalas en annan dag men hon är upptagen verkar det som. Egentligen är jag för kalas samma dag som det fylls år men imorgon tycker jag att det blir lite stressigt för kusinerna kan inte stanna så länge. Både middag och tårta på två timmar tycker jag är lite tajt..Hoppas de kan i helgen.

1 kommentar:

Frugan sa...

Klä dig rätt på torsdag morgon bitch!!