måndag, augusti 23, 2010

Väsksnål..

Jag har varit på en långöverliggning i Stockholm. Jag tog en sväng på Åhléns på lördagen. Jag behöver en ny handväska och plånbok eftersom jag gått ifrån mina gamla. Jag såg någon från Esprit som jag tyckte om men jag blev snål och tycker att en större väskpark än vad jag har hemma har nog ingen annan (syrran möjligtvis). Det blir nog en inom sinom tid.
Slutligen gick jag tillbaka till hotellet och hade köpt med mig en skvätt snask som jag tröståt på (jag ångrar mig fortfarande), kollade lite på TV och somnade när jag gjort en sådär 50 situps. På morgonen efter vaknade jag åtta, piggelin och hungrig. Åt en rejäl frukost med några av mina kollegor, det kan bli rätt trevligt när vi är ett par stycken som träffas i matsalen. Sen gick jag upp på rummet och läste i min bok i en och en halv timme. Kan inte komma ihåg senast jag ägnade en bok så lång tid sist! En uppfräschande dusch, sen iväg mot Malmö. Idag är jag ledig med mina pojkar men Melvin är lite vissen, han hade feber i går och idag ser han röd ut i sin lilla hals...Vi får se om vi träffar Petra idag..

Inga kommentarer: