lördag, januari 08, 2011

Seriös träning

När klockan ringde i morse kastade jag mig upp ur sängen och loggade in mig på mitt gyms sida och bokade in mig på ett pass som jag ska gå om en vecka; Zumba ska jag testa! Det gäller att boka i väldigt god tid för annars tar tiderna slut och det var idag bokningen släpptes. Jag ser fram emot att släppa loss höfterna i en timme om en vecka alltså..
När jag kom hem från min tur körde jag iväg till Maxi och köpte den utlovade filén. Några pengar hade jag ju inte så jag fick låna från "en gammal vän", därför blev det inte mer än köttet köpt men jag har säkert så det blir en underbar middag ändå. Jag vet att vi har sparris och annat gott hemma så det löser sig nog..Nu sover Pappa och Ludde i soffan, borde nog ta tillfället i akt att vila mig en stund...

Inga kommentarer: