måndag, februari 21, 2011

Desperat..

I dag har jag fridag. Utan barn. Jag håller på att tvätta, ska dammsuga närsomhelst och försöker köpa nytt tangentbord till min laptop eftersom jag tvunget skulle slita bort K och L. Annars är det lugnt. Längtar till eftermiddagen då jag ska på massage till människan mina kolleger kalar "killern". Jag har en svag känsla av att jag eventuellt kommer att behöva slåss i dag. Väldigt ont i ryggen och väldigt hårdhänt massage är en mycket dålig kombination.
På fredag ska jag gå ut. GÅ UT! På lokal. Kommer inte i håg när jag gjorde det senast. Räknas julfesten? Vi ska förfesta och allt! Herregud jag vet inte om jag klarar av det. Hur som helst skulle jag behöva gå ner ca 5 kilo i vikt tills dess för att matcha mina nya ursnygga vänninor. Något förslag någon? Amfetamin sa de på jobb......undrar var man köper det?








Inga kommentarer: