fredag, juni 24, 2011

Glad Midsommar!

Det är verkligen stor skillnad på att jobba 80% och 100% som jag gör nu. Tur att det bara är under en period ( hoppas jag). Jag brukar gå upp i arbetstid under sommaren då jag tycker att det är roligt att ha mycket pengar. Och det blir ju faktiskt rätt så rejäl skillnad på kontot så det får vara värt det för ett tag framöver.
I dag är det midsommarafton och jag ska jobba igen. Det trista är att jag slutar rätt så sent idag så vi planerade att bara vara hemma. Men för mindre än en vecka sedan frågade Pia mig om vad vi skulle hitta på och att familjen de skulle hem till också undrade det. Så vi är bortbjudna till en familj som vi aldrig umgåtts med tidigare, däremot har vi träffats titt som tätt och de är supertrevliga. Jörgen får gå dit med barnen när det börjar och jag får dyka upp när tåget behagar rulla in. Förhoppningsvis får de se mig vid 18 i kväll.

Inga kommentarer: