söndag, augusti 14, 2011

Bröllop i helgen!

Det är så satans tyst hemma, vi har barn-& hundvakt och Jörgen sover.....Var på bröllop i går, det var vackert så klart. Jag grät och grät och grät. Som tur var så hade jag stoppat lite näsdukar i min lilla väska för jag känner mig själv ju. Vi fick så god mat som jag har tagit foto på, jag ska blogga dem lit senare, alla viner vi fick passade perfekt till maten. Dock avstod jag att dricka dem då jag prioriterade att köra oss hem senare. Klart folk tycker man är konstig när man inte dricker när det bjuds så fint men sådant är inte ett måste för min del. Man måste inte dricka vid varje tillfälle som bjuds, jag vet inte om alla vet det? Att inte dricka innbar också att vi blev ett av de paren som åkte hem strax efter att festen dragit i gång på riktigt. Jag bad min man stanna kvar och fortsätta festa för det var hur många som helst som skulle på vårt håll senare men han valde att följa med sin fru av någon anledning. Nu sitter jag här och mår oförskämt bra i alla fall och funderar på en liten runda innan det är dags att hämta kidsen hos syrran. I kväll måste jag kolla av uniformen, växelkassan måste vara intakt, skorna skall putsas och väska pakas för överliggning i Köpenhamn. Semestern är alltså slut nu. Gör inget, ser fram emot att gå och jobba faktiskt!

Inga kommentarer: