fredag, september 02, 2011

Slutat supertidigt idag.

Fredag, hos oss betyder det tacokväll denna fredag. Jag piffade upp min med lite vin, jag är ju inte så förtjust i tacos.
Annars har det varit en lugn vecka, jag har varit hemma med Ludde ett par dagar, han är fortfarande rätt så hängig av sin förkylning men verkar i övrigt må bra. Idag hämtade jag dem klockan två och sedan dess har vi bara softat. Inga kompisar eller något annat, bara familjen.
Jag har hur länge som helst nu försökt få kortläsare och försäkringskassans hemsida att fungera med varandra men det funkar inte alls. Jäkligt frustrerande kan kjag berätta då jag tidigare hade ett fullt fungerande system, den där kortläsaren har jag hållt mig undan från länge, med all rätt verkar det som....
Kommande lördag söndag är jag ledig igen, detta för att jag framöver kommer att byta jobbehelg. I kväll vill jag bara ta det lugnt och kanske se film men jag vet ju att det är någon superviktig fotbollsmatch på tv. Jag skulle gärna vara den där frun som stötar och hejar med min man men sport funkar inte för mig. Jag tycker att det är skitdumt när hur många som helst jagar och jagar efter samma boll. Bara ljudet från tvn får det att knyta sig i magen...det blir skilsmässa i käll alltså....

Inga kommentarer: