tisdag, november 15, 2011

Hemmafrun.

Ludde mår inte alls så dåligt som förväntat så det känns som om vi är hemma på en fridag bara. Fast den kommer i morgon. I förmiddags var vi på Ikea en liten sväng, Ludde bad om att få leka inne i Småland så jag lämnade honom där. Det blev ingen lång stund för när han senare såg mig från andra sidan ( när man kommit ner från trappan) så ville han ut igen. Det blev en kvart i alla fall...! Vi fick lämnat tillbaka mattan men inte köpt någon annan. Över huvudtaget köpte vi inte alls så mycket. Vi satsade på att komma hem till det fina vädret i stället, där gick vi en långgrunda med hunden sen hämtade vi Melvin i skolan som ville ha kompis Hugo hem. Så så fick det bli. Ludde sov gott i vagnen, väl klädd så klart. Nu har jag skurat ner hunden och fixat mellis till kidsen. Fram till köttbullrullningen tänker jag inte göra ett jota. Önskar att alla mina dagar så ut ungefär så här...

Inga kommentarer: