söndag, november 06, 2011

Novemberinlägg

Känns som om att bloggen kan skrotas när som.Har inte tid för något alls längre, har inte virkat ett varv på hur länge som helst. Hinner inte fotografera, inga inlägg, ingenting..har ingen aning vad det beror på. Jag är ju liksom inte  engagerad i något annat.
I morse vaknade min kära son 0330. Herregud om han inte somnar om tänkte jag, vilket han naturligvis inte gjorde. Så vi klev upp en kvart senare. Jag drog med mig täcken och kuddar ut i soffan åt oss och satte på en film åt stackarn. Själv fick jag nog ett par halvtimmars sömn där och då innan Jörgen kom ut klockan sex och avlöste mig. Sen blev det nästan två timmar till inne i sängen så det var ju skönt. I dag gjorde jag också slag i saken och snörade på mig löparskorna och gav mig ut på en runda med hundarna. Sally var hemma hos oss i natt, Tim har varit hos henne hela veckan och vaktat Lynn som bott ensam en stund. Jag skulle promenera men Tim verkade alert så vi småjoggade ett par kilometer. Gud vad skönt det var. Äntligen få röra på sig lite. Jag har haft bihåleinflammation i totalt en månad så det har knappt blivit någon motion alls. Eller det har det inte menar jag. Nu fick jag kortisontabletter häromdagen och de gjorde underverk samma dag jag började ta dem, skönt. Äntligen försvinner infektionen.. Nu känns det också rätt att uppdatera träningskortet för det här halvåret..
På tisdag ska jag åka till GeKås med en arbetskamrat, helt oplanerat men välkommet inför julen. Jag har ingen inköpslista men det hade varit fantastisk att hitta lite julkklappar till familjen och börja bocka av så smått...Nu får jag nog knoppa lite, ska upp tidigt tidigt i morgon för att åka hem till mitt Skåne.

Inga kommentarer: