torsdag, oktober 27, 2011

På Väg Till Kurs

Idag ska jag på utbildning i Göteborg. Så nu sitter jag på X;et som ska ta mig dit. Jag ska få frukost vid min sittplats,. hur konstigt känns inte det...det är ju jag som ska servera frukosten känns det som. Det är lite svårt att åka tågen när man egentligen jobbar på dem, man vill gärna hjälpa sin kollega hela tiden men det går ju inte, jag är bara en jeansmamma på väg till kurs.Annars har veckan varit lugn, en del supertidiga morgnar med följden att man somnar innan Greys till exempel...trist. Jag ansökte om att få ledigt i morgon och så blev det och det känns underbart för det var ingen rolig tur. Sen ska vi ju ha fem gäster över helgen och det känns skönt att få lite tid att förbereda inför detta. Lite matinköp och kanske en del plastspindlar också. Melvin har frågat om vi inte kan ha lite fest när de kommer, så det får vi ju ha! Nu ska jag luta mig tillbaka i min stol och kolla lite Dex..

Inga kommentarer: