fredag, februari 17, 2012

Igår var hela familjen hemma, Jörgen och Ludde kände sig ok i sina magar men de vilade upp sig efter sviterna. Melvin frågade så snällt om han fick vara hemma han med så det fick han! Vi åkte till Svågertorp och köpte macen ( herregud vad det inte går smidigt med den) sen vidare in på IKEA för lunch och lite småköp. Efter ett par timmars shoppande så åkte vi hem och Jörgen gick med Tim och köpte en kyckling. Av den smällde jag ihop en god Jakob, jag fick stekt vitkål till min och de andra ris. Gott! Efter maten körde vi och hämtade nya Volvon, den känns fin och lagom för mig och pojkarna. ( Tim räknas in där) idag ska jag in till stan med den så jag får köra lite motorväg och testa den lite, det är ingen racer men det är ju kanske inte riktigt meningen heller. Det var kanske lite knäppt med en Cadillac som första bil för nu kan inget mäta sig med den, eller alla andra V8 or man körde omkring med på den tiden...
Jag ligger i badet och rengör mig från svett: tränat 5 km löpning + mitt gympass! Jag borde väga runt 4 kilo så som jag tränar just nu men inget händer. Trist men jag håller på ändå, borde kanske få i mig lite frukost innan men det går bara inte, varken tidsmässigt eller hungersmässigt heller. Men nu är jag hungrig, tror jag ska göra mig en kanelomelett med hallon i min tupperwareomelettmaker som man kastar in i micron, så himla smidigt. Sen blir det 75 minuters ansiktsbehandling i stan...

Inga kommentarer: