fredag, mars 23, 2012

Det blev en lång bra runda med Timpa i går kväll, jag tänkte mig runt en femma eller sexa när vi gick ut men boken var så bra så det blev en åtta (komma tre)!! När jag ändå var i de siffrorna och snurrade tänkte jag på om vi skulle ta en mil men Tim verkade så uttråkad så vi gick hem. När jag kom hem låg Jörgen och softade i soffan och höll nästan på att somna, själv var jag hur pigg som helst. Så skönt det blir nu när våren äntligen har kommit (det har den väl?) när man mer och mer skiter i TVn och bara ägnar sig åt motion och trädgård…!
Jag kan också berätta att jag fick mycket beröm för kycklinggratängen jag serverade i går så den är värd att testa. Den var hur enkel som helst att få ihop. Men smakerna satt där och man kan nog lägga till lite ingredienser och man vill avancera lite….
Nu har jag lämnat ungarna, tränat och ätit frukost. En himmelskt god omelett. En annorlunda variant som nästan blir som en efterrätt…
Jag börjar halv fyra i dag och slutar 21 i morgon. Nä, inte alls kul eftersom jag inte kommer få se kidsen över huvud taget under lördagen…de turerna gillar jag inte alls!
Länken till Les Gratääängue;
http://www.matklubben.se/recept/makaloes_kycklinggrataeng_92718.html

Inga kommentarer: