torsdag, mars 22, 2012

I dag är det världens bästa torsdag! Solen skiner och jag är hemma med min Ludde. Melvin ska vi strax hämta i skolan. Jag ska bara ge Ludde lite mat och sen ska vi ta oss en promenad med Tim. Med oss hem skall vi även ha Ruben idag. Det kommer bli så roligt för Ludde. Annars är det ju bara Melvin som i normala fall har sina polare med sig hem, men nu blir det alltså andra bullar. I eftermiddag kommer farfar hit och gratulerar Melvin lite i efterhand, han var ju bortrest när vi hade kalas. Eller faktiskt nyss hemkommen…Jag ska laga en kycklinggratäng som Lynn rekommenderade. Kanske, kanske fixar jag ihop en efterrätt åt dem. Sen tänkte jag pressa in lite träning fast det bär mig emot när vi har besök av farfar men jag såg just att jag inte börjar förrän sen eftermiddag i morgon så då kan jag faktiskt träna på morgonkvisten som också är det jag föredrar. I kväll tänkte jag i stället ta en långis med Timpa för att få någon slags motion….
Herregud vad Ludde är lugn och harmonisk när Melvin inte är hemma…..Suck vad jag älskar dem.❤

Inga kommentarer: