torsdag, april 05, 2012

Upp i sadeln igen! :)

Precis som jag befarat har det  inte alls blivit någon träning de senaste sju dagarna, nu undrar jag hur jag skall komma in i det igen. Jag ska ge det en chans idag, även om jag är lite stressad och även lite förkyld, det är bara att köra upp lite nässpray och köra på. Jag kör med lite lite lättare vikter idag eftersom jag faktiskt känner mig lite nedsatt. Efter det ska jag ut med Tim snabbt som fan, sen gäller det att klämma in en dusch innan jag kör till jobb…Det blir väl 170 km/h på motorvägen som vanligt…!
I går var vi lediga tillsammans, jag & pojkarna. Vi softade hela förmiddagen, jag fick tvättat lite, ungarna fick favvopannkisar till lunch. Vi tog en promis i blåsten med Tim och sedan körde vi till Toys för att de skulle få välja ut varsin liten påskpresent. Det tog en stund men till slut hade Melvin valt ut två gubbar och Ludde ett pussel och en hoppboll. Sen körde vi till Coop för att handla lite mjölk och annat. När vi efter det satt oss i bilen trodde vi att vi glömt Melvins mössa någonstans så då körde vi till Stadium och köpte en ny tunn skön åt honom. När vi var klara där hade Ludde glömt sin mössa där inne någonstans, som tur var kom vi på det innan vi hade passerar dörrarna på vägen ut. Vid det här laget kokade mamma i hela kroppen eftersom Ludde hade gjort allt baklänges hela dagen!! Jaja, vi kom hem och softade lite till innan pappisen kom hem och vi lagade rester till middag. Melvin och Jörgen körde rullor efter maten och tog Tim med sig så han fick sprungit av sig lite. Ludde badade och jag tog en dammsugning. En riktigt bra med lilla munstycket och flytta soffan och ja ni vet, sådant man inte gör varenda gång….

Inga kommentarer: