onsdag, juni 27, 2012

Sista lediga dagen denna veckan...

I går åkte jag och Pia med våra barn till Busfabriken med våra barn. Vi stannade i tre timmar och ändå var mina barn inte riktigt klara tyckte de. Men vi hade lite att göra innan vi skulle hem också så jag övertalade dem att det var dags.
Väl hemma ringde Melvins kompisar och de lekte ett par timmar till. Det är så kul att se dem leka tillsammans och man blir lite nostalgisk och tänker tillbaka på sin egen barndom. I det stora hela var den inte så dum ändå. Om man inte tänker på detaljerna. Jag tänker skog, bäck, frisera grästuvor, cykla, hundpromenader….Det var nästan synd att skicka hem dem mitt i allt det roliga men jag tänkte att vi skulle kolla på Allsång tillsammans. Sean Banan skulle vara med till Melles lycka.
Min träningsvärk blev mer och mer påtaglig under kvällen och idag känns det rejält i hela kroppen. Nike träningsapp säger jag bara. I dag har korpen utomhuszumba. Ja, jag är lite zugen….

Inga kommentarer: